تقدیم به تمام عاشقان

تقدیم به تمام عاشقان

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 422
بازدید هفته : 1278
بازدید ماه : 2365
بازدید کل : 35157
تعداد مطالب : 577
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


نكاتي طلايي در مورد موي آقايان
اگرچه لباس و کفشي که هر کس مي پوشد مهمترين بخش ظاهر اوست، اما آقايان معمولا اهميت مدل موي خود را فراموش مي کنند. بسياري از مردان از حالت موي خود نگران هستند و زماني که با مويي بدشکل از خواب بيدار مي شوند عصباني مي شوند.

با اين وجود اصلاح موي مناسب و مدل موي خوب مي تواند اين مشکل را تاحدي حل کند. ما در اينجا نکاتي را در مورد مدل هاي موي جديد براي شما يادآوري مي کنيم. آيا هر فصل مدل موي خود را تغيير بدهيم؟ چرا نه؟
لباس ها تغيير مي کند، بنابراين مدل مو هم مي تواند تغيير کند. اما فراموش نکنيد که تنها به دنبال مدل مويي برويد که به صورت و فيگور شما هم بيايد. مثلا اگر مدل موي خروسي با جلوي سر ايستاده و بلند(faux hawk) در يک فصل مد شده است، به اين معني نيست که کسي که صورت بلند و کشيده اي دارد اين مدل مو را انتخاب کند.

 آيا سن انتخاب مدل مو را محدود مي کند؟
سن در اين مورد کاملا بي ربط است، مدل مو تنها بستگي به نوع مو و سليقه ي شخصي دارد که از آن استفاده مي کند. بسياري از افراد مسن و ميانسال هستند که کاملا شيک و مد به نظر مي رسند. بنابراين سن ارتباطي به اين موضوع ندارد. البته مطمئنا پدربزرگ شما مدل موي خروسي نمي گذارد! اما مي تواند از مدل هاي جديد و جالبي که به او مي آيد، استفاده کند.
مدل هاي موي کلاسيک مردانه که در همه فصول و هميشه مي تواند از آن استفاده کرد، کدام هستند؟ انواع مدل موي کلاسيک وجود دارد، اما يکي از مدل هاي موي کلاسيک که امروزه بسيار رايج است، مدل موي ( پريشان) textured است؛ اين مدل مو شما را طوري نشان مي دهد که انگار تازه از خوب بيدار شده ايد? اما مدلي جالب و زيبا است.

چه مدل موهايي به مراقبت کمتري نياز دارد؟
 مدل موهايي که به مراقبت کمتري نياز دارد، نتيجه اصلاح موي درست و مناسب است. آرايشگر شما بايد بتواند آرايش مناسب مو را براساس شکل صورت و فيگور شما انجام بدهد- چه شما يک صورت کشيده داشته باشيد يا صورتي پهن و استخواني- همچنين بايد به فرم و بافت موي شما توجه کند. با اصلاح موي مناسب نياز کمتري به مراقبت از مو وجود دارد.
اما مدل موهايي که به رسيدگي بيشتري نياز دارد، معمولا مدلهايي است که به خوبي انجام نشده است و بايد با به کار بردن مواد آرايشي بسيار به شکل خاصي ديده شود. بنابراين آرايش موي بد باعث مي شود که از مواد آرايشي زياد استفاده کنيم تا ظاهر موي دلخواه خود را داشته باشيم.

بزرگترين اشتباه آقايان در آرايش مو چيست؟
بزرگترين مشکل افراد در انتخاب محصولات آرايشي مناسب است. به عنوان مثال محصولاتي که بر پايه آب هستند و با نام کرم شناخته مي شوند، باعث افزايش رطوبت موي شما مي شود و براي کساني که موي خشکي دارند، بسيار عالي است. محصولاتي که مات هستند و چندان براق نيستند، براي موهاي معمولي بسيار خوب است. اگر شما از مواد آرايشي براق بر روي موي معمولي استفاده کنيد، ظاهري چرب و روغني پيدا مي کنيد. شما بايد در همه چيز تعادل داشته باشيد.
بنابراين افرادي با موي خشک بايد از مواد مرطوب استفاده کنند تا موي خود را طبيعي تر و معمولي تر نشان بدهند و آقاياني که موي معمولي دارند بايد از مواد مات و غيربراق استفاده کنند. همچنين از به کاربردن زياد مواد آرايشي مو خودداري کنيد. همچنين زماني بايد آنها را روي موي خود قرار بدهيد که موي شما خشک باشد. شما بايد هميشه شامپو مناسب موي خود را استفاده کنيد، مثلا اگر موي صاف و شلي داريد، از شامپو مرطوب کننده استفاده نکنيد، زيرا باعث مي شود که موهايتان صافتر بشود و به سرتان بچسبد.

آيا رنگ کردن مو براي مردان خوب است؟
 در حال حاضر داشتن موي خاکستري براي بسياري از مردان جالب است و بعضي از آقايان موي سفيد يا خاکستري را با موي طبيعي خود ترکيب مي کنند؛ بسياري از خانمها اين رنگ مو را مي پسندند. البته بعضي از مردان هم دوست دارند که موهاي سفيد خود را با رنگ کردن بپوشانند. در مورد هاي لايت آقايان هم اگر موي خود را يک درجه روشنتر يا يک درجه تيره تر کنند، خيلي واضح و مشخص نمي شود که کار متفاوتي انجام داده اند و شايد خوب و جالب به نظر برسد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امید و آرزو تاريخ: 17 مهر 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

مغرورانه اشك ريختيم چه مغرورانه سكوت كرديم چه مغرورانه التماس كرديم چه مغرورانه از هم گريختيم غرور هديه شيطان بود و عشق هديه خداوند هديه شيطان را به هم تقديم كرديم هديه خداوند را از هم پنهان کرديم .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to razeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com